Սովորողի հաշվետվություն

Սովորողի անուն ազգանուն՝Մանե Մկրտչյան

Անհատական բլոգի հղում՝

Էլեկտրոնային հասցե՝-m-mane@mskh.am

Դպրոց՝ Արևմտյան Դպրոց

Դասարան՝ 3.2

Իմ բլոգի մասին Ես իմ բլոգում աշխատանքներ դրել բլոգում

Ընտրությամբ գուրծունեություն` տեխնալոգիյա

Մասնակցել եմ՝

  • Մասնակցել եմ մաթեմատիկայի ֆլեշմոբ՝4
  • Մասնակցել եմ մայրենիի ֆլեշմոբ՝ 2
  • Մասնակցել եմ ռուսերենի ֆլեշմոբ՝2
  • Մասնակցել եմ անգլերենի ֆլեշմոբ՝2

Իմ յուրացրած ծրագրերը՝ edubiogs, google, outliok, word, paint , hամացանցից օգտվել։

Հաշվետու համերգ ՝Գեղարվեստը կրթահամալիրում համերգ-ստուգատես

Սեբաստացու օրեր, համերգ-ստուգատես

Բլոգի բաժիննե

Մաթեմատիկա

Մայրենի

Ուսումնական ճամփորդություն

Համագործակցային նախագծեր՝

՝

Մասնակցել եմ ճամփորդություններին՝

Մասնակցել եմ  նախագիծներին՝

Սեպտեմբեր ամսվա նախագծեր

Հոկտեմբեր ամսվա նախագծեր

Համագործակցային նախագծեր՝

Մասնակցել եմ ճամփորդություններին՝

Մասնակցել եմ  նախագիծներին՝

Սեպտեմբեր ամսվա նախագծեր

Հոկտեմբեր ամսվա նախագծեր

Նոյեմբեր ամսվա նախագծեր

Դեկտեմբեր ամսվա նախագծեր

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *